Overige
Waarom doen klanten beroep op onze servicedesk?
Onze klanten doen een beroep op onze servicedesk om hen te laten ondersteunen op vlak van allerhande technische vragen, status van een opdracht of het totaalbeheer van hun opdrachten gestoeld op de overeengekomen SLA’s. Gezien de ruime expertise binnen onze diverse professionele oplossingen kunnen wij onze opdrachtgevers te allen tijde ondersteunen. Onze eerste lijn medewerkers kennen meestal de oplossing voor de vaak voorkomende problemen en voor de minder courante vragen informeren zij zich bij onze experts. Onze servicemedewerkers staan u graag bij tijdens het uitvoeren van uw core business.
Wij zorgen voor uw omgeving
Maak een afspraak voor onze servicedesk diensten
Welke diensten bieden we u aan?
- TECHNICAL SUPPORT
- 3RD PARTY SUPPORT
- GENERAL ORDER & REQUEST MANAGEMENT
- ORDER SUPPORT & STATUS
- REQUEST FULFILMENT
- BUILDING MANAGEMENT & DESK
Onze supportmedewerkers proberen u steeds zo snel en efficiënt mogelijk verder te helpen met uw vragen of problemen.
Welke principes streven we na?
Engineering Facilityship
Waardecreatie door toepassing van het principe ‘customise & supervise’. Daarbij staan kernwaarden als continuous improvement en optimalisatie centraal.
Facilitysolving
We leveren diverse ondersteunende diensten en producten die essentieel zijn voor een goede werking van de bedrijfsprocessen, maar niet eigen aan de core business van onze klanten. We leveren oplossingen voor alle mogelijke courante en niet-courante vraagstukken in een bedrijfsomgeving.
Tijdkritische service
Moet u dringend een dienst laten uitvoeren? Heeft u bijvoorbeeld een feest in uw restaurant en heeft u plots last van plaagdieren, electro valt uit, dak is lek en/of andere problemen? Contacteer dan direct onze specialisten. Zij staan 365 dagen, 24 uur per dag voor u klaar en bieden u een snelle en goede service onder een strakke deadline.
Onze supportmedewerkers proberen u steeds zo snel en efficiënt mogelijk verder te helpen met uw vragen of problemen.
Support & services
Een oplossing voor elk probleem.
Support & services bij particulieren of bedrijven
Allerlei oplossingen voor particulieren of bedrijven.
Kernwaarden Group Limas
Customise
Elke omgeving is uniek en vraagt dus ook om specifieke facilitaire oplossingen. Onze experts analyseren en definiëren uw noden en wensen, en zetten die om in reële oplossingen.
24/7 support & desk
Onze medewerkers zijn in staat om binnen een korte tijdspanne het probleem te analyseren, aan te pakken én op te lossen. Ze staan 365 dagen en 24 uur per dag voor u klaar.
Supervise
Elke Facilityship wordt ondersteund door onze supportdesk. Onze dienstverlening gaat verder dan enkel de implementatie van onze oplossingen. We zorgen er ook voor dat die continu worden bewaakt.
Tijdkritisch
Naast reguliere, voert Group Limas ook opdrachten uit waarbij het tijdstip van aanvang, duurtijd en deadline van het project van cruciaal belang zijn. Onze vakmensen gebruiken steeds de meest duurzame en kwalitatieve oplossingen.